Geoblog.pl    pawelsocha    Podróże    Tajlandia, Laos, Kambodża 2008

Tajlandia, Bangkok

Wczoraj zakonczylem czytaniem ksiazki o Kubie do ok 2:30. Dzis jakos niewiarygodnie dobrze sie spalo. Obudzilem sie o 14:00. Takie cos mi sie nie zadrzalo :) Rano gadka o wizie do Laosu. Schodzimy do agencji zalatwiamy wize. Zostawiamy paszporty i 2 foty. W piatek na 17:00 ma byc. Szybkie wyjscie i sniadanko "noodles with chicken" pozniej spacerek parlamentu i takie tam budynki. Szwedanie sie po miescie to najbardziej lubie. Zaliczanie budynkow jako takich mnie nigdy nie interesowalo. Bardziej mnie cieszy jak moge zobaczyc codzienne zycie. Dalej czekamy ma Tomka i jego panne i Janka. Jutro plywajacy targ, skupisko turystow, najwyzszy czas to wysmiac na fotach.

Kontynujac wiesci o tajkach. To prawda jest ze mozna sobie taka za 200$ zabrac na Kosa Mui lub inna rajska wyspe. I nie jest to nic dziwnego. 2/3 budzetu Tajladnii pochodzi z prostytucji. To tutaj ogromny biznes. Mimo, ze w 1980 zostal uzany za nielegalny, ale przepisy sa takie ze kazdy je potrafi obejsc i posrednio kasa z tego porcederu wplywa do budzetu co pewnie cieszy Krola Rame ( chyba IV ) ,ktory na budynki ministrerialne nie szczedzi srodkow. Sa ala nasze ZUS-y :) Poza tym ponad polowa tajow jest regularnymi klinetami panienek. Do 40% z nich na stale na wykupiona kochanke, ktora utrzymuje. Ogladajac poruszajace sie samochody po ulicach jest to dla nich zadnem problem. Z rozmow wynika ze wiele tajek otrzymuje swiadczenia od swoich dobrodziejow z europy ok. 100-200 $ / mies. za co sa zawsze do dyspozycji w czasie pobytu. Wiele rodzin sprzedaje wlasne corki do domow publicznych w celu zarobku na studia lub utrzymywanie rodziny. Potrafi ona zarobic wieloktronosc dotacji rzadowych dla biednych rodzin. Nie jest to tutaj uwazne za blad. Uwaza sie ze skoro tak Budda wybral to tak musi byc.

Chirurgia plastyczna. Wracajac do tematu transwestytow to tutaj mozna sie dac prawie caly zrobic za 2000$ , piersi silikonowe mega wypas 300 $. Takze laski przylatujcie :P
O skutkach ubocznych mnie nie powiadomiono. Potwierdza ten fakt Kandyjka Briana pozanana na pozniej na granicy z Kambodza. Twierdzi ze duzo jej znajomych korzysta z tego typu suslug wlasnie w Tajlandii. Sa uwazani za dobrychg fachowcow, no i ta cena :)